Nový web je v přípravách, ještě to vydržte. Děkujeme za pochopení.
Přivedeme Vám zákazníky

Online marketing

Chcete web, který neslouží pouze k prezentaci Vašich aktivit či produktů, ale bude Vám vydělávat?

Tvoříme weby, které generují zisky.

Přivedeme Vám na stránky relevantní návštěvníky - ty, kteří Vaše služby opravdu vyžadují, potřebují a jsou ochotni za ně zaplatit.

Jak toho docílíme?

Podrobně se seznámíme s Vaší firmou, pochopíme, jak fungujete, jaké máte cíle a vize.

Následně vypracujeme analýzu pro vstup do světa online marketingu. Z analýzy uvidíme, kdo jsou největší konkurenti, na co je potřeba se nejvíce zaměřit, kolik úsilí a peněz to bude stát a jaký bude postup k dosažení cíle.

Ceny za služby online marketingu

  • Analýza klíčových slov + analýza konkurence od

  • Strategie linkbuildingu od

  • Průběžné SEO od

  • Monitoring konkurence od

  • PPC, sociální sítě, e-mail marketing, remarketing

Aktuálnější informace

Pro aktuálnější informace z oblasti online marketingu přejděte na web Jiřího Zapletala a vyžádejte si nezávaznou konzultaci.

Optimalizace pro vyhledávače

Optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO - Search Engine Optimization.

Základem úspěšného online marketingu jsou kvalitní webové stránky, vše musí být vyladěno k dokonalosti.

Nejdůležitější ze všeho je návštěvník - člověk, který vstoupí na Váš web. Stránky pro něj musejí být přehledné, intuitivní, musí obsahovat údaje, které návštěvník očekává. Texty, obrázky, grafické i ostatní prvky musejí být logicky strukturované a srozumitelné. Chceme přece, aby se návštěvník na webu neztratil anebo z něj rovnou neodešel, protože se v něm nevyzná.

Záleží i na rychlosti načítání, zda-li je web výkonný po technické stránce a zda-li je zdrojový kód optimalizovaný.

Responzivita - 60% uživatelů internetu používá mobilní zařízení jako jsou tablety, smartphony, laptopy, atp. Pokud se web těmto zařízením přizpůsobí, návštěvnící neodejdou.

Toto jsou takzvané on-page faktory, které návštěvníci vnímají, ať už vědomě či nevědomě. Tyto faktory berou v potaz i vyhledávače jako je Google a Seznam, aby lidem zobrazovaly ty nejvhodnější výsledky.

Důležitou část hrají i takzvané off-page faktory, jimiž je například budování zpětných odkazů - umístíme odkaz na cizí web, který povede na Vaše stránky. Zde je ovšem velice důležité, aby tento odkaz byl na webu podobného zaměření a vyhledávače jej dobře hodnotily. Pokud bychom umístili odkaz na nerelevantní web, který vyhledávače navíc považují za nekvalitní, Vaše stránky by byly penalizovány a umisťovaly by se spíše na zadních pozicích, ze kterých návštěvníci téměř nechodí.

Budování jména na internetu

Nyní máme dokonale vyladěné stránky a víme, že se zde návštěvník určitě neztratí a my mu dáme přesně to, co očekává. Je tedy potřeba rozšířít povědomí o webu a Vaší firmě na internetu a přilákat nové relevantní návštěvníky - ty, kteří Vás potřebují.

Existuje nespočet způsobů, jak propagovat firmu na internetu. My se ovšem specializujeme na ty nejefektivnější, kterými jsou PPC kampaně spolu se SEO.

PPC Kampaně

PPC - Pay Per Click, neboli platba za proklik.

Platba za proklik je jedním z nejefektivnějších způsobů získávání relevantních návštěvníků. Jedná se o placenou reklamu ve vyhledávačích Google, Seznam a na sociální síti Facebook. Na začátku je potřeba stanovit, komu konkrétně jsou Vaše služby určeny. Dále je potřeba vypracovat analýzu, přes která klíčová slova zákazníci hledají Vaše služby.

Když potenciální zákazník bude tyto služby vyhledávat, zobrazí se námi připravený poutavý text a odkaz na Vaše stránky. Zaplatíte teprve tehdy, když potenciální zákazník klikne na odkaz. Jakmile se dostane na Vaší kvalitní stránku, která obsahuje očekávané informace, máte jej v hrsti.

SEO a PPC kampaně

Společnými silami docílíme toho, že stránky budou na prvních pozicích přirozených výsledků vyhledávání. Tím se podstatně zvedne návštěvnost. Společně s PPC kampaní budeme mít pokryté i placené pozice, tím dostaneme velice efektivní nástroj pro získávání nových relevantních návštěvníků, potažmo Vašich budoucích zákazníků.

Potřebujete více podrobností?

Neváhejte nás nezávazně kontaktovat, rádi Vám pomůžeme, upřesníme informace či navrhneme optimální řešení.