E-mailing ZDARMA

E-mailing ZDARMA

4 kroky, jak zdarma a jednoduše oslovit tisíce Vašich zákazníků?

Jednotlivé kroky

  1. Získání relevantní databáze tisíců kontaktů.
  2. Vytvoření zprávy, která donutí reagovat.
  3. Hromadné odeslání zprávy na tisíce adres.
  4. Vyhodnocení celkové úspěšnosti.
Jednotlivé kroky
1. Jak získat tisíce kontaktů

1. Jak získat tisíce kontaktů

Přejděte na web Firmy.cz a řekněte, do jakých kategorií zapadají Vaši klienti (př. školy, kavárny, průmyslové stavby). Z kategorií si vypište všechny e-mailové adresy firem. Případně nám pošlete odkazy na tyto kategorie - za 30 minut Vám vytvoříme a pošleme tabulku 500 či více kontaktů. Následně kontakty sami oslovíte podle návodu.

2. Jak vytvořit zprávu, která zaujme

Buďte osobní, představte se, řekněte odkud máte kontakt a pište za sebe. Zaměřte se na 3 hlavní problémy Vašich zákazníků (filozofický, emocionální a racionální). Buďte empatickým průvodcem a napište, jak zákazníkům jednoduše a rychle vyřešíte tyto 3 problémy. Nabídněte jim něco velmi užitečného a následně je vyzvěte k jasné a jednoduché akci. Ukažte zákazníkům plusy, ale hlavně to,  jak se budou cítit díky Vašemu řešení - jak jim zlepšíte život. Nakonec ukažte i mínusy a jak se budou cítit bez Vašeho řešení - zvyšte potřebu.

2. Jak vytvořit zprávu, která zaujme
3. Jak zprávu hromadně odeslat

3. Jak zprávu hromadně odeslat

  1. Zaregistrujte se v naší aplikaci contactio.
  2. V nastavení přidejte Váš SMTP server.
  3. Naimportojte tabulku kontaktů.
  4. Vložte zprávu a nechte ji rozeslat.
 

4. Jak to celé vyhodnotit

Díky měřícímu kódu, který zpráva obsahuje, lze změřit, kdo si e-mail přečetl a kolikrát ho otevřel. V přehledu to jednoduše uvidíte. S odstupem času byste měli vyhodnotit - kolik % příjemců splnilo cíl, který jste plánovali.

 
4. Jak to celé vyhodnotit
Nemáte na to čas?

Nemáte na to čas?

To není žádný problém, vytvoříme Vám tabulku kontaktů a né jen z Firmy.cz, dále připravíme zprávu, nastavíme rozesílku a vše vyhodnotíme. Ušetříme Vám čas. Pár hodin naší práce a vyjde Vás to levněji, než jakákoli cílená reklama. Případně - pokud si s něčím nevíte rady, rádi poradíme.