Uživatelský výzkum

Uživatelský výzkum

Znát zákazníky je základní stavební kámen každého webu a byznysu.

Co výzkum přinese

  1. Nebudete stavět na domněnkách vymýšlených od stolu.
  2. Budete se moci opřít o fakta zjištěná přímo od Vašich zákazníků.
  3. Dozvíte se, čím konkurence reálně přesvědčuje zákazníky.
  4. Získáte neprůstřelnou argumentaci pro obchodní vyjednávání.
Co výzkum přinese
Poznejte své zákazníky

Poznejte své zákazníky

Podíváme se do hlav zákazníků, zmapujeme jejich potřeby, přání a obavy týkající se Vašich produktů či služeb - jak na racionální, tak i emocionální úrovni. Pusťte nás do terénu a získejte cenné informace.

Jak výzkum probíhá

Vše závisí na typu byznysu, zákaznících, nákupním cyklu, atp. Před výzkumem je potřeba zvolit správné metody. Následně sestavujeme emphaty map a value proposition canvas. Využíváme i sociálního inženýrství. Zjištěné informace několikrát ověřujeme a testujeme na zákaznících.

Jak výzkum probíhá