Co bylo výzvou
- Zvýšit konverzní poměr.
- Provést mikro-analýzu online trhu.
- Vytvořit nový one-page web s blogem pro SEO.
- Nastavit Google Ads.
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-988/1565715461-vf-ntb-0000s-0000-vf-1---900x560-exact.jpg)
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-988/1565715461-vf-ntb-0000s-0001-vf-2---900x560-exact.jpg)
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-988/1565715461-vf-ntb-0000s-0002-vf-3---900x560-exact.jpg)
![](/temp/static/image/reference/mobile-frame.png)
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-989/1565715507-vf-phone-0000s-0000-vf-1---320x568-exact.jpg)
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-989/1565715514-vf-phone-0000s-0001-vf-2---320x568-exact.jpg)
![](/temp/dynamic/structure/structure-136/value-989/1565715520-vf-phone-0000s-0002-vf-3---320x568-exact.jpg)
Realizace one-page webu pro Svatebního kameramana Václava Flíčka.
Klient na začátku požadoval mnohem komplexnější řešení. Po hodinách konzultací se ale rozhodl pro užší segment - svatební videa. Provedli jsme pouze jednoduchou mikro-analýzu a vytvořili one-page web.
Krátké vyjádření ke službám, které jsme poskytnuli.
Web je téměř bez údržby, platím pouze minimum v Google Ads a stále získávám leady.